Jessup ecsetek


Valamelyik nap, ahogy végig pörgettem az Instagram-ot szembe jött velem, a Pink Panda egyik hirdetése – szerintem már ti is találkoztatok, ezekkel a napi akciókkal- most épp egy 8 ecsetből álló Jessup készlet volt 70%-os akcióban. 


Nagyon-nagyon régóta kerestem már egy jó minőségű ecsetkészletet. Aki elég régóta sminkel és szeretne szép végeredményt elérni az tudja, hogy ahhoz ecsetre van szükség, el kell felejteni a kézzel való felvitelt, lehetetlen az ujjainkkal olyan szép, precíz végeredményt elérni.

Amikor megláttam, hogy 10 390 helyett mindössze 2 990 forint, tudtam, hogy meg kell rendelnem. 

A szett tartalma: 
  • 1 db Alapozó  kabuki ecset
  • 1 db Korrektor kabuki ecset
  • 1 db Kontúr kabuki ecset 
  • 1 db Kerek alapozó kabuki ecset
  • 1 db Ceruza ecset
  • 1 db Kis korrektor ecset
  • 1 db Ferde füstösítő ecset
  • 1 db Szemhéjárnyaló ecset 
Szinte minden ecsetet maximálisan ki tudok használni. Nem mindegyiket használom az előírt célra, de őszintén szólva én annak a híve vagyok, hogy mindenki arra használja az adott ecsetet, amire neki tökéletes. 
A 4 arcra és 4 szemre való ecsetet tartalmazó készlettel az egész sminkedet el tudod készíteni. Formájukban észre vehető, hogy "minden kicsinek, meg van a nagy párja".

1.
A nagyot imádom a pirosító és bronzosító fel vitelére. Gyönyörű, egyenletes eredményt lehet velük elérni. 
A kicsivel a füstösítés szinte gyerekjáték.

2. 
Mindkettőt púderezésre használom. A kicsit a szemalatti korrektor fixálásra, a nagyot pedig egész arcra. Kiválóan működnek erre a célra, a régebbi -szedett-vedett - ecseteimhez már nem is nyúlok.

3. 
Hát, hogy őszinte legyek, a kicsit mindennap használom a szemsmink elkészítésére. A nagyot pedig konkrétan mindenre használom. Például használom pirosításra, bronzosításra, highlighter eldolgozására, szóval tényleg mindenre.
 4. 
Hát, a nagyot még soha nem használtam, mivel az alapozót, mindig szivaccsal dolgozom e, így ez valószínűleg soha nem fog használatba kerülni. A kicsit viszont imádom a hegyes vége miatt a belső szemzugban használni.  

Mindegyik egyet hihetetlenül puha és sűrű. Könnyen kezelhetőek és tisztíthatók. Nagyon elégedett vagyok a minőségükkel. Biztosan mondhatom, hogy szerzek be még a márkától ecsetet és nektek is csak ajánlani tudom, főleg ha ilyen akcióval tudjátok megvásárolni, akkor azonnal csapjatok le rá. 

Az alábbi linken ti is megvásárolhatjátok - jelenleg sajnos nem ez a készlet van akcióban. 

Amire mindenképpen figyeljetek, hogy a Pink Panda oldalán 3000 Ft a limit, tehát ez alatt nem szállítanak!
Maga a készlet csak egy zacskóban van benne, de alaposan becsomagolva érkezik.
Ez volt az első rendelésem az oldalról, de nagyon pozitívan csalódtam. Tartják a szállítási időt, értesítenek mindről e-mail-ben és telefonon is.  

* Elnézést az ecsetek állapota miatt, elfelejtettem megtisztítani a fotózás előtt. * 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése