Kívánságlistám 2017-re II. - Ide szeretnék eljutni

 

  2016-ban elég kevés, helyre sikerült elutaznom és nagyon kevés rendezvényen tudtam részt venni. Ezen szeretnék változtatni 2017-ben, és ma elhoztam nektek azokat a helyeket és rendezvényeket ahova mindenképpen el szeretnék jutni.
 1. Többet utazni MAGYARORSZÁGON

  Az előző részben ugyan említettem, hogy rengeteget utazok, de az a lakóhelyem, a munkahelyem és az iskolám között történik. Szeretnék, több helyre eljutni itt országon belül, kicsit jobban megismerni hazánkat. Nincs konkrét falu vagy város, bárhova szíves mennék.

2. Tengerpart




  Ezt egész 2016-ban próbáltam megvalósítani, de sajnos idő hiányában ez elmaradt. Idén viszont 100%, hogy a nyáron a céges leállás alatt  egy tengerparton szeretném eltölteni az időt. Itt már kicsit konkrétabb elképzelésem van : Olaszország.  Remélem idén tényleg összejön és ezzel nem csak az idei kívánság listámon tudok kipipálni egy pontot, hanem a bakancs listámon is.

3. Plitvicei - tavak 




Szintén egy bakancslistás ulticél. Szerintem senkinek nem kell magyaráznom, hogy miért... Egyszerűen muszáj látnom ezt a mesébe illő helye.

4. Románia- Erdély



Igen, minden szomszédos országba szeretnék eljutni, de ez valahogy más. Ez az első számú úti cél. Valahogy mindig a népmesék - gyerek korom kedvencei- jutnak eszembe és valószínűleg ezért van ez a hatalmas vágy.
De mennyi minden látni való van már itt *-*


5. Koncertek 

Mivel nincs kedvenc énekesem/énekesnőm/zenekarom sőt kifejezetten kedvenc zenei stílusom sincs ezért nem meglepő módon ebben a kategóriában sincs konkrét. Egyszerűen csak szeretném jól érezni mag.

Ezeken kívül természetesen még rengeteg helyre szeretnék eljutni. Remélhetőleg 2017-ben sikerül sokat utaznom és rengeteg rendezvényen részt vennem.
Ti hova szeretnétek eljutni idén?


1 megjegyzés:

  1. HITEL AJÁNLAT LEHETŐSÉGEK

    Én vagyok a befektető, és én vagyok a csoport vezetője, hogy
    a szerkezet betesz hely, hogy segítsen valaki komoly aki
    egy üzleti projekt létrehozása, beszerzési otthon, autó,
    kerékpár, vagy bármely más pénzügyi probléma hitelt
    Dolgozunk egy bank dinamikus csapat ami a
    tranzakciók is gyors, 3 %-os kamat mértéke évente a visszafizetési határidő alatt, az Ön által kiválasztott.
    További információért lépjen kapcsolatba e-mailben: geogialuiza@gmail.com

    VálaszTörlés