Kívánságlistám 2017-re I. - Ezeket szeretném beszerezni



Minden évben készítek magamnak egy listást, arról, hogy miket szeretnék elérni, beszerezni, megvalósítani az új évben. Idén sem történt ez másként, annyi különbséggel, hogy most ezt veletek is megosztom. 

  Általában nagyon hosszúra sikerül egy egy lista, ezért úgy gondoltam, hogy több részletben - témák szerint- hozom ezt el nektek. A mai azokról, a termékekről fog szólni, amiket szeretnék még 2017-ben megvásárolni. 

  Hozzá tartozik azért a dologhoz, hogy eléggé szerencsésnek mondhatom magam és úgy gondolom már mindenem meg van, tehát ezen a listán inkább apróbb dolgok találhatóak. 



1. E-book olvasó



 Nagyon régóta, hatalmas vágyam egy ilyen. Természetesen én is a hagyományos -papír alapú- könyvek híve vagyok, de a rengeteg utazás miatt, nehezen tudok magammal vinni még egy könyvet is az amúgy is sok cuccom mellé, emiatt sokkal kevesebbet tudok olvasni, mint szeretném. Így már egy ideje nézegetem, hogy be kellene szereznem egy ilyent. Eddig mindig közbe jött valami plusz -váratlan- költség, ami miatt nem engedhettem meg magamnak, de most 2017-ben muszáj lesz egyet beszereznem.

2. Lakatos Levente: Szigor II.- A pillangók ébredése





  Ez valószínűleg nem meglepetés, mivel erről egy korábbi bejegyzésben már írtam nektek. Igen, engem is magával ragadott Levente könyve és megszállottja lettem az egész történetnek.
Mivel csak év vége felé végeztem az első kötettel, így nem volt már időm 2016-ban beszerezni a másodikat , igazából csak ezért került fel a 2017-es listára.

3. Milani Eyeshadow Primer



Szerintem nem kell elmagyaráznom, hogy miért szeretném ezt mielőbb beszerezni.
Nagyon régóta halogatom ennek a terméknek a megvásárlását, nem tudom megmagyarázni, hogy miért. Mármint nem egy hatalmas összeg szóval fogalmam sincs, hogy miért nem vettem még meg. Na de majd 2017-ben, most már úgyis több mindent kinéztem a Milani-tól.

4. RCMA MAKEUP - No Color Powder 


Őt is régóta nézegetem, de szintén mindig elmaradt. Nagyon sokan dicsérik, hogy nem mattítja le természetellenesen az arcot , tényleg átlátszó - nincs benne semmilyen pigment, tehát nem fehér- ezért nem okoz visszatükröződést fotó készítésekor. Rengeteg külföldi sminkes és videós pont emiatt használja.
Az ára 3000 forint körül van és 85 g terméket kapunk érte, ez szerintem csodálatos. Ami esetleg valakinek hátrány lehet, hogy itthon NEM kapható, csak rendeléssel szerezhető be.

5. Tangle Teezer 


Természetesen próbáltam már különböző utánzatait. De nagyon szeretném kipróbálni az eredetit. 

6. Elektromos fogkeve

Ezzel kapcsolatban nincs konkrét elképzelésem - márka, szín, stb- ezért képet nem is tettem ide. Egy ideje, már nézegettem különböző márkák egyes típusait, de soha nem szántam magam rá a megvételre. Talán 2017-ben ezt is kipipálhatom.

7. Pupa  márka kipróbálása

Amióta csak megjelent a márka itthon, azóta szeretném kipróbálni - legszívesebben az összes- termékét. Aztán pár napja egy nagyon kedves ismerősömmel beszélgettem és ő is mondta, hogy ha csak egy dolgot is fogok kipróbálni tőlük, akkor az legyen a primer-ük.  Szóval idén mindenképpen szeretném kipróbálni minél több terméküket.



Nyilván ez folyton módosul, attól függően, hogy miket szereztem már be és valószínűleg mindig lesznek új vágyaim is.  De ezek lettek volna azok, amiket idén mindenképpen szeretnék megvenni magamnak. Bár még tényleg sok -sok apróság is van a listámon, de ha azokat most mind megmutattam volna, akkor mit hozok nektek a szerzeményes bejegyzésekben ;)


Írjatok bátran kommenteket, ha nektek ezek közül bármi is meg van és mondjátok el, hogy nektek bevált e, illetve kíváncsian várom, hogy ti miket szeretnétek mindenképpen beszerezni ebben az éveben.

Legyen csodálatos napotok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése